Медіуми для золочення та старіння
Для стильного та ефектного декорування виробів майстрам, які мають під рукою медіуми для золочення та старіння, витрачати багато часу та коштів не доведеться. Вони зможуть за лічені миті досягти вражаючого результату, який збережеться надовго.
За допомогою спеціальних складів можна обробляти дерев'яні поверхні, глину, оштукатурені стіни всередині та зовні будівель, вироби з пап'є-маше, кераміку, меблі та інші предмети, що мають як пористу, так і гладку поверхню. У складі медіумів відсутні токсичні речовини та шкідливі компоненти, тому робота з ними безпечна для здоров'я людини та не передбачає використання засобів індивідуального захисту.
Сфера використання
У творчості та рукоділлі медіуми для старіння та золочення не мають гідної заміни. Працювати з ними дуже просто та цікаво. Вони дозволяють досягти цікавих візуальних ефектів у процесі оформлення рамок для картин, дерев'яних скульптур, гіпсових статуеток та бюстів, свічників, скриньок, абажурів для світильників та інших предметів побуту, виготовлених своїми руками в майстерні або придбаних в антикварній лавці.
Нанесена поталь або дестаруючий шар, що старить, добре утримуються на поверхні, виглядають акуратно і естетично. Для їх рівномірного розподілу майстер може використовувати допоміжні аксесуари – трафарети, рамки та ін.
Склади для золочення допоможуть у тому випадку, якщо потрібно надати виробу вишуканий розкішний вигляд, а засоби для старіння майстер може розподіляти на поверхні при необхідності приглушити, затемнити або тонувати природні кольори. Але перш ніж додати товар у кошик, покупець має проаналізувати його за низкою критеріїв.
Ключове значення мають такі характеристики, заявлені виробником:
обсяг флакона
формат засобу та його призначення
склад
готовність до застосування
витрата матеріалу
час для висихання нанесеного шару та інші нюанси роботи із засобом
Керуючись перерахованими критеріями вибору, покупці зможуть без проблем відшукати медіум, що відповідає встановленим рамкам бюджету та вимогам.
Специфіка використання
Перш ніж приступити до нанесення засобу на поверхню, що декорується, майстру варто ознайомитися зі специфікою його використання. У деяких випадках медіум наноситься окремим шаром, іноді змішується з фарбою або розчинником, а лише потім розподіляється за допомогою кисті, м'якої губки або валика.
При бездоганному володінні технікою нанесення засобу можна контролювати ступінь старіння та золочення, експериментуючи з кількістю нанесеного складу та його концентрацією. На поверхні може бути створене суцільне покриття, а також розставлені локальні акценти у вигляді тіней, ареалів та відблисків.