Способи доставки
ст. м Шулявська, пр-т Берестейський(Перемоги), 45
пн - пт 10:00-19.00, сб - вс 10:00-18:00
Мінімальна сума замовлення при оформленні самовивозом – 200 грн.
Ви можете заощадити на доставці, самостійно забравши у нас в магазині попередньо оформлене замовлення.
Після того, як ви оформили замовлення - обов'язково дочекайтеся дзвінка від нашого менеджера для підтвердження наявності товару, тому що в нашому магазині представлені не всі товари, які ви можете бачити на сайті.
Увага! Замовлення потрібно забрати протягом трьох робочих днів з моменту оформлення. Якщо з якихось причин у зазначені терміни ви не можете приїхати до нас, будь ласка, повідомте про це.
Вартість доставки від 60 грн (залежно від габаритів посилки).
Увага!!! Крупногабаритні замовлення (понад 10 кг, або довжина однієї зі сторін понад 70 см), такі як стаціонарні мольберти, полотна, відправляються тільки за передоплатою.
1. Ми не несемо відповідальності за ризик втрати або пошкодження товару після передачі його перевізнику.
Всю відповідальність за цілісність товару несе Нова Пошта.
2. Уважно оглядайте посилку під час отримання у відділенні або у присутності кур'єра.
Після того, як кур'єр пішов від Вас або вантаж покинув відділення, НП не прийме від Вас жодних претензій!
3. У разі пошкодження вантажу, вимагайте у працівника НП скласти акт приймання-передачі (кур'єр повинен мати бланк із собою).
Працівник НП зобов'язаний дати Вам копію повністю оформленого акта з його та Вашим підписом, датою та всіма заповненими полями.
Тільки в такому разі Нова Пошта компенсує Вам вартість пошкодженого товару.
Увага! Обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні у відділенні Нової Пошти. Коли ви забираєте посилку, ви ставите підпис на накладній, що підтверджує отримання товару в належному вигляді.
Мінімальна сума замовлення для відправки по Україні - 200 грн, оплата замовлення - післяплатою. Після надсилання замовлення, ми відправляємо на пошту або в СМС-повідомленні номер посилки, за допомогою якого ви зможете відстежити переміщення посилки на сайті Укрпошти.
Ви оплачуєте замовлення при отриманні на пошті разом із вартістю упаковки та пересилання (залежить від ваги посилки). При отриманні обов'язково потрібно мати паспорт.
Зверніть увагу! Пошта зберігає посилку безкоштовно 5 днів, після нараховується плата за зберігання.
Увага! Товар під час відправлення страхується. Уважно оглядайте посилку при отриманні на предмет пошкоджень (розтин, намокання тощо). Усі претензії щодо цілісності та збереження товару при транспортуванні адресуються компанії "Укрпошта" при отриманні негайно. Зверніться до співробітника компанії для складання відповідного акта.
Вартість доставки – за тарифами перевізника
Мінімальна сума замовлення для відправлення до відділень Нової пошти – 200 грн.
Упаковка замовлення – БЕЗКОШТОВНО
Відправлення здійснюється тільки по буднях.
Увага!
1. Ми не несемо відповідальності за ризик втрати чи пошкодження товару після передачі його перевізнику.
Всю відповідальність за цілісність товару несе Нова Пошта.
2. Уважно оглядайте посилку під час отримання у відділенні або у присутності кур'єра.
Після того, як кур'єр пішов від Вас або вантаж покинув відділення, НП не прийме від Вас жодних претензій!
3. У разі пошкодження вантажу, вимагайте у працівника НП скласти акт приймання-передачі (кур'єр повинен мати бланк із собою).
Працівник НП зобов'язаний дати Вам копію повністю оформленого акта з його та Вашим підписом, датою та всіма заповненими полями.
Тільки в такому разі Нова Пошта компенсує Вам вартість пошкодженого товару.
Оплата в магазині або кур'єру при отриманні замовлення.
Ми приймаємо оплату у гривнях.
Оплата на картку 5169 3305 2247 0233 чи розрахунковий рахунок. Реквізити на оплату ви отримаєте після підтвердження замовлення. Наш менеджер з вами зв'яжеться, як тільки всі товари будуть зібрані.
Найменування отримувача: ПЕТРИЧЕНКО I.Ю. ФОП
Код отримувача: 3051423790
Рахунок в форматі відповідно до стандарту IBAN: UA763052990000026005045026939
Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
При оплаті на картку враховуйте комісію банку (приблизно 1%) та послуги терміналу (2 грн за кожну операцію). Ми чекаємо на Вас оплату протягом 3-х днів. Якщо з якихось причин ви не встигаєте сплатити замовлення у вказаний термін – повідомте нам про це. Також переконливе прохання інформувати нас про відмову від вашого замовлення.
Замовлення оплачується при отриманні на Новій пошті або Укрпошті. У суму оплати входить: вартість замовлення, вартість упаковки та пересилання. При отриманні посилки необхідно обов'язково пред'явити паспорт та сплатити комісію за переказ грошей (згідно з тарифами перевізника).
Дорогі клієнти! Дуже сподіваємося, що дана інформація допоможе вам максимально оперативно отримати зроблені в нашому інтернет-магазині замовлення, і ви знову і знову з радістю отримуватимете посилки від магазину "Мастериця".
Повернення товару та гарантії
На весь товар надається гарантія 14 днів від виробника. У разі виявлення браку/дефекту товару, або недостачі, Вам слід звернутися за телефоном +38(098) 850-37-78 або написати нам на shop@masterica.com.ua надіславши фотографії, що відображають наявність браку/дефекту.
Увага! При кур'єрській доставці - обов'язково перевіряти замовлення повноту складання і дефект товару, т.я. оплативши замовлення кур'єру ви погоджуєтесь, що там все є і немає браку/дефекту.
У разі виявлення браку/дефекту - Ви можете повернути товар згідно з "Законом про захист прав споживача", обміняти або повернути товар Ви можете протягом 14 днів після покупки.
Товар подлежит обмену или возврату если:
- товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів,
потертостей тощо;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики та заводське маркування.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині за адресою: Київ, пр. Перемоги 45. Також товар можна повернути за допомогою служби Нова пошта та Укрпошта.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
При поверненні товару необхідно мати при собі паспорт. Повернення коштів відбувається протягом 3 днів.